Sunday, May 7, 2017

RECENZIJA MAYBELLINE FIT ME MATTE + PORELESS PUDERA

Cao, devojke. 
Nedavno sam u našim drogerijama naišla na  cuveni Fit Me puder, i naravno morala sam da  kupim da ga isprobam. Moj je u nijansi 110  Porcelain. 
Ovaj puder je namenjem devojkama koje imaju normalnu do masnu kožu. Fit me spada  u medium coverege pudere i idealan je za svakodnevnu upotrebu .
Puder je veoma tecan , lako se nanosi na kožu i suši se u mat. 
Kod nas ga možete pronaći u 6 nijansi : 110,115,120,125,130,230
Puder dolazi u tubi koja  sadrži 30 ml proizvoda .
Pošto daje mat zavšnicu ne bih ga preporučila devojkama koje imaju suvu kožu,jer se nakuplja na suvim delovima i ne izgleda lepo. 
Kod nas ga možete pronaći u svim DM i Lilly drogerijama , cena mu je oko 800 dinara .

Sastojke možete videti na sledećoj fotografiji 
Drage devojke , da li ste probale novi Maybelline Fit Me? Želim da čujem vaše utiske  🌝😊😊😊 Pišite mi u komentarima
Pozdrav

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...