Saturday, May 13, 2017

GOLDEN ROSE LONGSTAY LIQUID MATTE LIPSTICK

Zdravo devojke.
Danas ću vam preneti moje utiske o već dobro poznatim Golden rose tečnim karminima .
U svojoj kolekciji nažalost imam samo dve njanse a to su 10 i 03 .
Dolaze u crnoj mat kartonskoj kutiji,a kad nju otvorite  nalazi se bočica sa karminom.
Sama ambalaža u kojoj se karmin nalazi me mnogo podseća na Jeffree Star karmine.  Dolaze u pakovanju od 5,5 ml


Aplikator za nanošenje karmina  je jako precizan  i jako jednostavno se nanosi na usne. 
Što se pigmentacije tiče ona je odlična, U samo jednom sloju ćete dobiti ravnomernu bogatu boju na usnama. Što se mirisa tiče jako me podseća na neke kolačiće. 
 Trajnost ovih ruževa je fantastična, na usnama se zadržava i po 6-7 sati ,što je zaista odlično. 
Karmini ne isusuju usne toliko,kao drugi tečni mat karmini koje sam probala.
                                                       Golden rose liquid matte 10 

Ova dobro poznata nijasna me je oduševila kao i većinu devojaka, Na svakome izgleda pomalo drugačije. Ovo je hladna  sivo -ljubičasta  nude nijansa. Nijansa je predivna ali i veoma neobiča. Ne stoji svakome. Nikako ne pristaje devojkama sa toplim podtonom.



Golden rose liquid matte 03
Ovo je jedna prelepa boja,hladna mauve nijansa sa ljubičastim podtonom, baš onakva boja kakve volim da nosim na usnama, Što se ovog karmina tiče reč je o jednoj univerzalnoj boji ,koja bi trebalo lepo da stoji skoro svim devojkama. Ako ne volite ružičaste nijanse neće vam se svideti.

  
 Koje su vaše omiljene nijasne ?😊

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...