Wednesday, May 17, 2017

ESSENCE ALL ABOUT BRONZE EYESHADOW PALETTE

Zdravo devojke .
Danas ću vam pričati o jednoj veoma jeftinoj paletici senki koja se kod nas može pronaći već dugo.
To je ESSENCE ALL ABOUT BRONZE paletica senki.
Dolazi u providoj plastičnoj ambalaži , sadrži 8 senki . Rok trajanja im je 12 meseci od otvaranja

Lake su za rukovanje i praktične za poneti. Dizajn pakovanja je jednostavan i sviđa mi se što je prostor  pametno iskorišćen.
 Sve senke u ovoj paleti su metalik i to je jedna zamerka. Mislim da su trebali da stave makar jednu mat senku, jer look napravljen sa ovim senkama može izgledati malo napadno preko dana .
Prva nijansa u prvom redu je rozikasto-bež. Druga po redu je prljavo zlatna nijansa. Treća nijeansa je  braonkasto-zlatna . I zadnja četvrta nijansa je cokoladno braon nijansa. 
Prva nijansa u drugom redu je belo-krem nijansa savšena za hajlajt. Sledeća nijansa je prava zlatna nijansa. Treća po redu je smeđe -zlatkasta i na kraju zanja nijansa je prava braon boja. 
Jedna stvar koja me je iznenadila to je pigmentacija ovih senki ,koja je odlična. Kada sam je kupovala nisam očekivala ovako dobru pigmentaciju, s❜obzirom na cenu palete. Lako se blendaju ,malo se truse al to se može zanemariti.


Cena ove paletice je negde oko 550 dinara .
Jeste li probali ove senkice , i kakvo je vaše misljenje ?😊

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...