Sunday, May 14, 2017

LOREAL ELSEVE DOUBLE ELIXIR ( for weak hair with tendency to fall)

 Zdravo devojke
Danas ću vam pisati o jedno proizvodu koji zaista mnogo  pomaže mojoj kosi. A to je Loreal elseve doube elixir  express conditioner .


 Moja kosa je jako tanka i veoma lako se mrsi ,tako da mi ova Lorealova prskalica zaista dosta pomaže da je raščesljam sa lakoćom.
Ovde se radi o proizvodu koji treba da štiti kosu,olakša raščešljavanje i čini kosu mekanom. Ovo je u stvari balzam za kosu u spreju .
Dolazi u providnoj plastičnoj ambalaži i sadrži 200ml. Ovo je dvofazni proizvod i pre korišćenja ga treba promućkati da bi se baze spojile. Miris mu je veoma prijatan , ne previše jak ,ali se zadržava na kosi.

 Koristi se na vlaznoj ili suvoj kosi.
 Kod ovog proizvoda mi se sviđa  to što kosa od njega bude jako svilenkasta,mirisna i meka. Još jedna dobra stvar je to što uopšte ne masti kosu . Jako se sporo trosi iako ga koristim skoro svakoga dana.
Ovaj proizvod se moze pronaći u svim Lilly i DM drogerijama. Cena mu je negde oko  400 dinara. Definitivno ću nastaviti da ga kupujem i koristim ,jer zaista dosta pomaže mojoj kosi,
Definitivno ću nastaviti da ga kupujem i koristim ,jer zaista dosta pomaže mojoj kosi,

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...