Sunday, October 15, 2017

Llums paleta senki

Ćao drage devojke . Danas sam želela da sa vama podelim svoje prve utiske o jednom od Llums noviteta a to je njihova paletica senki. Dostupne su u 6 varijanti boja : sivkasta,plavičasta,ljubičasta dve neutralne jedna toplijih tonova ,a druga hladnija i jedna sa tamnijim toplijim tonovima.

Svaka paletica se sastoji od pet senkica .
Za  sebe sam izabrala da probam paleticu 05 Delicious Nudes.

Imaju srednju pigmentaciju ,ali sa bazom za senke sam postigla skoro pa boju koja je u paletici. Što se tiče postojanosti ostaju na ocima ceo dan.Paletica je sastavljena od mat i satenskih senkica Neke senke su suvlje pa se više truse od drugih. U paletici su postavljene tako da su prve dve svetlije,a sledeće tri tamnije.

Smatram da su jako pogodne za početnike jer nisu preterano pigmentovane ,lako se ndograđuju i veoma lepo i lako blendaju. Pogodne su za kako dnevnu tako i  noćnu tj. sminku za izlaske.
Trenutna cena na sniženju im je 499dinara .

Preporučujem početnicima ali i drugim ljubiteljima senki.
To je to za ovaj post xoxo




No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...