Tuesday, October 24, 2017

My everyday makeup routine ( drugstore -2017)

 Ćao drage devojke , danas sam sa vama želela da podelim svoj svakodnevni makeup look. U zadnje vreme se svaki dan ovako šminkam i često na mojim slikama na instagramu možete videti isti makeup look. Jedina razlika jeste u karminu :)




Puder koji u zadnje vreme koristim svakodnevno jeste Maybelline Fit me. Savšen je za svaki dan , odlično sse ponaša na mojoj koži i izdrži na licu svaki dan.

Sledeći proizvod koji koristim jeste Aurin korektor,odličan je za posvetljavanje  i pošto nemam neke preterane probleme na koži savršeno mi prekriva sitne nepravilnosti.

Do skoro sam za matiranje koristila Rimmel stay matte ,ali mi se koža nekako prezasitla njega i vratila sam se proizvodu koji koristim od kad sam počela sa šminkanjem a to je Max Factor cream puff kameni puder. Uvek mu se vraćam savršeno matira i sve preporuke imate.

Neko sam ko na svakodnevnom nivou ne voli da konturise i koristim samo bronzer da malo ugrejem lice,bronzer koji koristim mesecima unazad i koji obozavam (što se može videti) jeste bronzer iz Oriflame contouring kit. Takođe koristim highlighter iz istog contouring kit-a.

Što se tiče očiju ili stavim samo bronzer ili koristim ovu Llums paleticu koja je skoro izašla.

Sledeći proizvod jeste maskara ,maskara koju koristim u zadnje vreme jeste Max Factor 2000 calories.

Poslednji korak u mojoj svakodnevnoj makeup rutini jeste karmin. Prvi karmin koja najviše koristim u zadnje vreme jeste Golden Rose u nijansi 15, a kada ne koristim njega stavim Essence olovku za usne u nijansi 11 in the nude i preko stavim neki sjaj :)


To bi bila moja svakodnevna makeup rutina. Pozdrav xoxo


No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...