Thursday, October 12, 2017

Garnier Ultra Doux Mythic olive balzam za kosu

Ćao devojke , danas sa vama zelim da podelim utiske o balzamuza kosu koji sam skoro počela da intezivno koristim. Neko sam ko zaista voli da koristi Garnierove proizvode za kosu jer sam uvek imala pozitivna iskustva sa njima tako da sam poželala da probam  Garnier ultra doux mythic olive balzam  za suvu i oštećenu kosu.

U zadnje vreme moja kosa je jako suva ,tako da sam trazila nešto što će je malo oporaviti.
Kupila sam ga u lokalnoj parfimeriji za 200 dinara. Dolazi u preslatkom maslinasto zelenom i zlatnom pakovanju  i sadrži 200 ml. Ne sadrži  parafin. Napravljen je sa devičanskim maslinovim uljem.

 Miris mu je prelep. Što se teksture samog balzama tiče ona je gelasta. Koristim ga tako što ga nanesem posle šampona , ostavim 1-2 minuta i isperem. Lako se razmazuje, a jos lakse ispira.
Posle njega kosa bude makana i hidrirana  i što je meni najvaznije ne masti mi koren ,kao što su neki drug balzami znali.

Zaista sam zadovoljna sa ovim balzamom i definitivno ću probati i šampon iz iste linije pa vam prenosim utiske .

To je to za danas xoxo






Follow me on twitter :https://twitter.com/pesteric45 

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...