Monday, October 23, 2017

Favoriti -Oktobar 2017

Zdravo devojke, danas sam odlučila da napisem post o favoritima meseca, par meseci ga nisam pisala pa sam sad odlučila da podelim sa vama malu skromnu družinu favorita za mesec Oktobar.

Prvi favorit jeste svakako Golden Rose tečni karmin u nijansi 15. Morala sam da ga stavim u favorite jer ga bukvalno ne skidam sa usana celog oktobra. Prelepa bordo  jesenja nijansa, na blogu imate i recenziju,tako da neću previše pisati o njemu. Recenziju možete pročitati ovde.


Drugi favorit jeste Raphael Rosale gel za tuširanje, već duže vreme ga imam ,al sam tek početkom oktobra počela da ga koristim. Koža mi posle njega bude mekana i lepa ,ne isusuje mi kožu. Takođe ima prelep miris na jagodu i papaju .

Sledeći favorit jeste stvar koju sam predhodnih meseci zapostavila,ali sam opet počela da koristim i ponovo se oduševila , a to je Maybelline Fit Me puder. Celog meseca sam ga koristila i prezadovoljna sam..Recenziju o ovom puderu možete pročitati ovde.


Stvar koju sam kupila jos u Septembru i koja me je oduševila jeste Oriflame tender care balzam za usne od crne ribizle. Dolazi u prelepom ljubičastom ćupiću. Iako se naziva balzamom za usne ,može se koristiti za negu svih suvih delova kože. Kada se namaže veoma brzo se upije i nahrani kožu. Kada mi usne ispucaju namažem ga i on brzo vrati usne u normalno stanje.


Sledeća stvar za koju nisam očekivala da će se naći u favoritima kad sam je kupovala jeste Care krema za ruke sa pantenolom i arganovim uljem. Ova kremica je koštala svega 70 dinara .I prvenstveno je kupljena samo kao kremica koju ću nositi u torbi. Miris je prelep, jako lepo i dobro neguje ruke nahrani ih i one budu mekane i fine.

Sledeća stvar koja se  našla u Oktobarskim favoritima jeste ovaj presladak duksić  kupljen u Usće sšoping centru  u  prodavnici C&A.
Cena  mu j e bila 1500 dinara, i od kad sam ga kupila veoma često ga nosim.

To bi bilo to za ove favorite, nema ih puno,ali u ovom mesecu nisam puno proizvoda koristila .
Pozdrav xoxo

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...