Tuesday, October 17, 2017

Llums četkice za sminkanje ( Fan brush and eyeshadow duo brush )

Ćao devojke. Pre možda nedelju dana sam kupila Llums četkice da isprobam i predhodnu nedelju sam ih aktivno koristila. Tako da sam poželela da sa vama danas podelim neke svoje prve utiske.
Četkice koje sam kupila jesu Strobing Fan brush ,tj. lepeza četkicu za hajlajter i Eyeshadow duo brush set od dve četkice za senke.

Četkice dolaze u jednom praktičnom pakovanju koje se otvara sa strane. Same četkice su u kombinaciji crno-pink boja. I zaista su preslatke. Same četkice su napravljene od sintetičke dlake.


Strobing Fan brush F05
Ovo je jedna mala slatka lepeza četkica za nanošenje hajlajtera . Na dodir je veoma mekana kao što sam već napomenula . Napravljena je od sintetičke dlake, i lepo nanosi hajlajter. Ono što sam primetila jeste da ne kupi previše proizvoda ,tako da mislim da je savršena za sve početnike u šminkanju ili osobe koje ne vole previše hajlajtera. Sve u svemu nije loša ,ali nije ni najbolja četkica u te svrhe.


Eyeshadow duo brush E03 i E04
Sledeće četkice su dosle u paru.
 Manja četkica E04 je namenjena za kremaste senke,ona je malo tvrđa
takođe može da se koristi za preciznije nanošenje senke i u te svrhe je koristim. Kao i predhodna četkica ,primetila sam da kupi tman proizvoda ni previše ni premalo,


Druga četkica E03 je veća i namenjena je za nanošenje suvih senki i  za nanošenje na veće delove kapka . Ono što mogu reći jeste da lepo blenda senke i da pošto kao ni ostale ne kupi previše proizvoda dobra je za početnike. 



To bi bilo to za pvaj post ,ovo su neki moji prvi utisci. Mogu ih preporučiti za početnike . Za cenu za koju su kupljene dobre su :) Definitivn ću ih koristiti i dalje. 
Pozdrav xoxo 







 Zapratite me na instagramu :https://www.instagram.com/pesteric_m/

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...