Saturday, October 7, 2017

New in ( Lilly drogerija )

Ćao devojke.
Pre dva dana sam išla u mini šoping i danas sam htela da sa vama podelim šta sam to kupila u Liliju.
Odmah želim da napomenem da tu nema preterano puno stvari ,ali i da ću u nekom narednom periodu da pišem i recenije o istim. :)


Pa da počnemo ,prva stvar koju sam kupila jeste nova Llums paletica senki u broju 05 Delicious Nudes i cena ove paletice je na sniženju bila 499 dinara .



Sledeća stvar koju sa htela da kupim da testiram jeste Llums Fan brush za hajlajter i njena cena je bila 400 dinara .

U ovoj kupovini uzela sam jos jedan set Llums četkica u kojem dolaze 2 četkice. Prva manja četkica je namenjena kremastim senkama ili za preciznije nanosenje , A druga veca četkica namenjena za senčenje većeg dela kapka. Njihova cena je bila 500 dinara

Sledeća stvar zbog  koje sam prvenstveno i otišla do lilija jeste L'oreal Elseve double elixir regenerato u spreju za kosu. Obozavam ga i pisala sam vam recenziju o njemu. Njegova cea je na sniženju bila 319 dinara

Ja ne bi bila ja da u svakom šopingu ne kupim i neki karmin... Da priznajem imam pomalo opsesiju karminima ,obožavam ih 😅😂  Karmin koji sam ovog puta kupila jeste Golden Rose liquid lipstick u nijansi 15 ,ovo je jedna prava jesenja boja. Njihova cena je 505 dinara



I to bi bilo to za ovaj post .. Pozdrav xoxo

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...