Monday, October 9, 2017

Golden Rose tečni karmin ( nijansa 15)

Ćao devojke danas sam zelela da podelim sa vama svoje utiske o Golden Rose karminu u nijansi 15.
U ovoj kupovini me je privukla nijansa 15. 

Neko sam ko zaista obožava karmine , a Golden Rose karmini su mi definitivno jedni od omiljenih .
Ovaj sam kupila u Liliju i cena je bila 505 dinara ,dok je  cena u Lilijevoj online prodavnici 
480 dinara.

Kao i ostali Golden Rose tečni karmini i ovome je formula ista,ne isušuje usne previše, veoma 
dugo stoji na usnama i ima prelep miris cupcake-a.
Što se same nijanse 15 tiče, ovo je odlična boja za ove jesenje dane koji su počeli i koji su pred nama.
Ovde je reč o jednoj divnoj bordo nijansi.

Ja bi je nazvala vamp bordo nijansom. Suši se brzo, ne zateže usta .Smatram da se ova nijansa neće svideti svakoj devojci ,jer je malo  tamnija. 

Kako god bilo,ja ću je definitivno nositi i kao i sa drugim Golden Rose karminima prezadovoljna sam .

Toje sve za ovaj put .. Pozdrav xoxo





Follow me on Twitter : https://twitter.com/pesteric45

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...