Saturday, December 23, 2017

Maybelline instant Age Rewind korektor

Zdravo devojke .
U današnjem postu-u vam pišem o dugo očekivanom korektoru koji je stigao i kod nas , a to je Maybelline Instant Age Rewind korektor. Od skoro se može pronaći i kod nas. Ovaj korektor sam prvi put probala pre 2-3 godine kada mi je drugarica donela iz inostranstva. Tako da vam tek sad pišem recenziju kada sam ga se opet dokopala.
Kod mene u Liliju sam ga pronašla samo u nijansi Nude koja je meni tamna, i koja će biti tamnija i mnogim devojkama.


. Kupila sam ga na sniženju po ceni od 729 dinara, inače je oko 1100 .  Dolazi u preslatkom i drugačijem pakovanju od drugih ,sa sunđerastim aplikatorom  na vrhu bočice , dolazi u količini od 6ml.
Pošto mi je nijansa tamnija ,koristim ga  ponekad tako što ga stavim malo na lice da potamnim pudere koji su mi presvetli sad.

Što se tiče samog korektora jako mi se sviđa , nemam nekih problema na licu i zaista mi dobro prekriva.  Ranije kada sam ga koristila u svetlijoj nijansi  savršeno mi je odgovarao za predeo oko očiji nije mi se uvlačio u borice mnogo kao neki drugi korektori, a prekrivao mi je podočnjake. Jedina mana koju sam mu pronašla jeste to što se zaista brzo troši ako ga koristite u svakodnevnom šminkanju i to što nema puno nijansi kod nas .

 To je to za ovaj post  xoxo

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...