Friday, December 29, 2017

Favorite 2017 - Šminka

I ćao devojke, polako se približio i kraj ove 2017 godine,danas sam zato odlučila da sa vama podelim svoje favorite ove godine. U ovom postu ih neće biti previše,tu će se naći samo proizvodi koje sam konstantno  koristila i obozavala.

Prvi proizvod jeste naravno Maybelline Fit me puder , od kad je došao kod nas samo sam njega koristila i savršeno mi odgovara,savršen je za svaki dan, ne preporučujem ga devojkama sa suvom kožom .

Sledeći proizvod jeste Catrice Camouflage tečni korektor ,ovo je korektor koji sam koristila tokom cele godine i koji obožavam ,jedan je od najboljih drogerijskih  korektora kod nas po mom mišljenju.

Proizvod koji sam obozavala tokom ove godine jeste Max Factor Cream puff kameni puder, koliko god novih pudera za setovanje da sam probala uvek sam mu se vraćala. Moj je u nijansi translucent. Preporučujem ga svima.

Paletica senki koju sam koristila svakodnevno za neki dnevni look jeste Llums paletica u nijansi 05 deliciouse nudes,obožavam je boje su prelepe,savrsene za svaki dan ,a paletica je mala i kompaktna i savršena za putovanja..

Sledeći favorit jeste paletica za konturisanje od Orifame -a , u njoj dolazi bonzer,rumenilo i highlighter,paletica je odlična za svakodnevnu šminku,i za putovanja,moje utiske o njoj možete pročitati na blogu :)

Maskara koju sam obožavala jeste Max factor 2000 kalorija maskara, kao i kod cream puff pudera ovo je maskara kojoj se uvek vraćam..Savršeno odgovara mojim trepavicama  i defnitivno ću je koristit i dalje.

I za sam kraj sam ostavila proizvode za usne, Ove godine sam definitivno najviše volela da nosim Golden rose tečne karmine,obožavala sam ih jer kad ih stavim ne moram da brinem da će razmazati.
Takođe ove godine sam se opet vratila sjajevima i jedan od mojih omiljenih i favorit je bio LLums sjaj za usne u nijanisalty caramel 08,obožavala sam da ga stavljam preko karmina za taj lepi sjaj,nije previše lepjiv zato sam ga i obožavala.

I to bi  bilo to za ovogoodišnje favorite, ovde su se našli proizvodi koje sam najviše koristila.. :)
Do sledećeg post-a xoxo

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...