Saturday, December 16, 2017

Essence Metal Shock senka

 Ćao drage moje. Danas sam za vas spremila recenziju proizvoda koji me je oduševio mogu reći. Ovu preslatkoću sam videla u videu kod naše youtuberke Sonje ( Totalna amaterka naziv njenog kanala ) i odlučila sam da odem do Dm-a i pogledam kakva je uživo, a reč je o Essence Metal shock kremastoj senki za oči.  Cena joj je 469 dinara .


Senke dolaze u  4 različite nijanse, Ja sam svoju uzela u nijansi 02  stars and stories.Ovo je neka rozikasta - rose gold nijansa  koja mi se zaista dopada i planiram da kupim i nijans  01 solar explosion koja je prava zlatna nijansa.

U pakovanju  sadrži 3,5ml. Senka je jako kremasta i lepo se stapa sa drugim senkama. I očima daje prelep metalic izgled.  Jako lako se nanosi na kapak. U sebi sadrži sitne šljokice. Što se same pigmentacije tiče ona je odlična i jako mi se sviđa. Od kad sam je kupila koristim je skoro svaki put kada se šminkam. Sve u svemu jako mi se dopada senka i sam izgled koji nastane kada nju stavim.
Imate sve moje preporuke za ovu senkicu.




No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...