Friday, December 15, 2017

Wet n Wild highlighter ( Precious Petals)- Review

Ćao drage moje devojke.
Nedavno je u DM stigao Wet n Wild, čim je došao otišla sam do Dm-a i kupila sam nešto o čemu sam mnogo slušala ,a to je njihov highlighter .

U ponudi se nalaze dve nijanse ,ja sam uzela u nijansi Precious Petals. Koštao je oko 660 dinara.
Na prvi pogled odmah se može videti da je highlighter prelep, ima neku cvetnu šaru. Dolazi u plastičnom pakovanju koje i nije baš kvalitetno,ali smatram da je  važniji sam proizvod unutra.

Količina koju dobujate jeste 5,4g . Što se teksture samog proizvoda tiče ona je malo tvrđa,ali mu je zato pigmentacija odlična. Onima koje ne vole preterani highlight i početnicima preporučujem da paze.

Nijansa je ono što me je oduševilo,ovo je prelepa zlatkasta nijansa,koja meni lično vuče i malo na roze,takođe u sebi sadrži šljokice koje se na licu ne primete,tako da ne morate da brinete oko toga. Ovo je moj prvi zlatkast highlighter i moram vam reći da  sam se zaljubila u njega i koristim samo njega od kad sam ga kupila.


Preporučujem svim ljubiteljkama highlightera da ga probaju :)

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...