Sunday, January 7, 2018

Maybelline Vivid Hot Lacquer

I ćao drage moje, evo me konačno sa novim postom. Na početku želim da vam čestitam Novu godinu i Božić. U današnjem postu ću vam pričati o stvarčici koju samza jako kratko vreme jako zavolela .
Danas ću vam pisati o Maybelline Vivid Hot Lacquer sjajevima za usta.

Ja sam svoj kupila u Liliju i bio je na sniženju pa sam ga platila 480 dinara. Moj je u nijansi Tease.
Ovo je jedna simpatična nude boja, i odmah znam da se neće svideti devojkama koje ne vole onaj efekat da su usne skoro iste boje kao  koza (puder) .

Što se tiče samog sjaj on je jako kremast , malo je gušći od klasičnih sjajeva ali nije težak na usnama.
Ono što mi se sviđa jeste to što kada ga stavite on ne mrda sa usana. Naravno ostaje na časama,cigaretama, ali ih lako možete skinuti i popraviti.




Aplikator ima drugačiji od svih ostalih,podseća me na suzu u sredini ima ruicu gde kupi proizvod, zaista se jako lako i nanosi na usne.

Puno mi se dopada  to što ovi sjajevi nisu mnogo lepljivi i imaju punu boju kao karmin.
Definitivno ću kupiti još nijansi ovih sjajeva,jer u zadnje vreme " odmaram" od mat ruževa
Što se tiče ovih sjajeva imate sve moje preporuke :)

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...