Monday, March 25, 2019

ŠMINKA IMA ROK TRAJANJA?

Ćao devojke , danas sam tu sa jednom vaznom temom  po mom mišljenju. Kao i sve, šminka ima svoj rok trajanja. Dekorativna kozmetika kojoj je prošao rok ne čini nam ništa pozitivno i trebalo bi da je se rešimo.  Međutim mnoge devojke, uključujući i mene samu . Sva ta šminka kojoj je istekao rok trajanja  može vam izazvati razne infekcije. uništiti vam kožu lica,stvoriti akne ili izazvati razne alergijske reakcije. Ovaj post sam požežela da napišem kada sam kroz priču sa drugaricama shvatila da većina njih ne obraća pažnju na to.Naravno ono što trebate da znate jeste i sam rok trajanja pojedinačnih proizvoda.
slika preuzeta sa interneta



Na primer maskaru  bi trebalo da menjate na 3-6 meseic od otvaranje,jer  posle toga vam može izazvati razne infekcije oka.Takođe je važno da maskare ne delimo sa drugima.
Dok na primer rumenila ,bronzere hajlajere i pudere u kamenu i prahu možete koristiti i do 2 godine od otvaranja.
Tečne pudere možete koristiti u roku do 12. meseci, dok karmine možete koristiti do 2 godine.
Ono što želim da kažem jeste da su ovo neki okvirni rokovi trajanja kozmetike.
slika preuzeta sa interneta

Još jedna stvar za koju smatram da je bitna jeste sama dezinfekcija šminke, ja to radim na nekih 2-3 meseca , ono što uradim jeste da pomešam alkohol i vodu u razmeri 50 :50 . I zatim sa flašicom koja ima prskalicu poprskam po svim praškastim i kamenim proizvodima. Zatim to ostavim da se osuši. Ovaj postupak ne menja sam kvalitet šminke, već je samo dezinfikuje i ubija razne bakterije.
Ako niste sigurni da li je nekom proizvodu prošao rok , možete ga pomirsati jer će promeniti miris kao i teksturu .
slika preuzeta sa interneta

Nadam se da vam se svideo ovaj post, Uskoro se družimo ponovo, a do tada dođite da se družimo na Instagramu .


No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...