Saturday, March 16, 2019

Balea anti pollution serum

Ćao devojke, evo me danas sa novom recenzijom. Danas vam prenosim utiske o jednom serumu koji koristim sigurno već 3-4 meseca. U pitanju je Balea anti pollution serum. Kada sam ga kupila to je bilo iz čiste radoznalosti. Zaintrigiralo  me je u to što prouzvođač tvrdi da ovaj serum štiti vašu kožu od svih zagađujućih materija koje se nalaze u vazduhu oko nas. Proizvođač kaže da ovaj serum treba da se nanosi ujutru.

Ovaj serum dolazi u ambalaži od 30 ml , cena mu je oko 500 dinara. Što se same teksture ovog proizvoda tiče, on je gelast, nije lepljiv kada ga stavite na lice. Što se hidratacije tiče ovo nije serum koji bi koristila u te svrhe.Hidrira kožu ali ne u količini koju bi želeli. Jedna stvar koja mi lično smeta kod ovog seruma jeste miris, poprilično je jak barem što se mene tiče. Ne miriše ružno,miriše na čisto ali  je baš jak.

Što se tiče tvrdnji da štiti od zagađujućih materija koje se nalaze u vazduhu to nemam način da vam potvrdim. Način na koji ga ja koristim jeste kao prajmer, očistim lice pre šminkanja i nanesem ga , koža ga jako brzo upije i sminka lepo legne posle njega.


Da li bi ga opet kupila? Iskreno ne verujem, nije loš proizvod ,ali nije mi neophodan. Da li ste ga probali? Ako jeste kakvi su vaši utisci?

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...