Thursday, March 7, 2019

Revolution conceal and define korektor

Ćao drage moje devojke, danas sam tu da podelim sa vama moje mišljenje i iskustvo sa Revolution conceal and define korektorom. Kao što ste upoznate Revolution je brend koji je poznat po tome da su im proizvodi replike ( dupe )   za određene highend proizvode. 
Ovaj korektor upoređuju sa čuvenim Tarte Shape Tape  korektorom , međutim pošto ja u svojoj kolekciji ne posedujem Tartov korektor  ne mogu da ih uporedim.

Što se ovog korektora tiče možete ga pronaći u svim Alexsandar cosmetics prodavnicama,kao i na njihovom sajtu. Korektor od skoro možete pronaći u većem i manjem pakovanju. Ovaj  moj je u manjem pakovanju i ono u sebi sadrži 3,4ml i cena mu je 685 dinara, dok veće pakovanje dolazi u 13gr. i cena mu je 945 dinara. Moj je u nijansi C1.

Što se tiče samog korektora i njegove teksture ona je gušća , lako se nanosi i blenda. Iako je te gušće teksture ono što me je iznenadilo je to da nije težak na licu.Što se pokrivne moći tiče ona je odlična prekrije mi podočnjake (moram napomenuti da nemam preteranih problema sa istim )  i sve sitne nepravilnosti koje ponekad imam na licu.

 Što se tiče uvlačenja u sitne borice , ne uvlači mi se u njih. Takođe koristila sam ga i kao bazu za senke i odličan je i u toj ulozi. Ono što mi se posebno dopada kod  ovog korektora jeste aplikator , on je ogroman i mnogo brze se nanosi sam proizvod na lice. 
Sve u svemu ovaj korektor mi je definitivno postao  favorit i planiram da ga kupim u većem pakovanju.

Da li ste ga probali ?  I kakvi su vaši utisci?

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...