Friday, March 1, 2019

Revolution Iconic division paleta

Ćao drage moje. Evo me opet sa još jednom recenzijom. Danas vam prenosim svoje utiske o Revolution Iconic division paleti. Ovo je jedna jako pristupačna paleta , košta svega 590 dinara. Paletica dolazi u jednostavnom klasičnom pakovanju i dolazi sa 15 senki.Svaka sadrži 1,1gram.

Ova paleta bi trebalo da bude dupe ABH Subculture palete,što znači da je sam sklop boja sličan.
Sa ovom paletom možete postići mnogo lookova, od klasičnih do nekih malo kreativnijih i dramatičnijih. Što se same formule ovih senkica tiče, senke su jako mekane i lepo pigmentovane, ne truse se kao što se ABH Subculture trusila. Lako se nanosi na kapke, lepo se blendaju i stapaju jedna sa drugom. Senke stoje na ocima i ne mrdaju. Moram da naglasim da ja koristim korektor kao bazu pre nanošenja,tako da ne znam kako se ponašaju bez nje.

Ovo je pretežno mat paleta, jer sadrži 12 mat nijansi,a samo 3 šimeraste. U ovoj paletici imate i hladne i tople tonove, tako da za svakog ima po nešto.
Zaista mi se dopada ova paleta i često je korsitim u svakodnevnom šminkanju. Da li ste probale ove Revolution palete.


Look odrađen ovom paletom 



No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...