Wednesday, January 10, 2018

Llums marbelized bronzer( 02 AMBER)

Ćao drage moje, evo me opet sa vama i danas želim da sa vama podelim utiske o jednom proizvodu o kojem sam dugo razmišljala da li mi treba i da li da ga kupim. Slušajući razne pozitivne komentare na Youtubu i raznim blogovima ,konačno sam odlučila i ja da ga kupim i probam.

Danas ćemo pričati o čuvenom Llums marbelized bronzeru u nijansi 02 Amber,koji svi koristimo kao hajlajter.
Pakovanje sadrži 9 grama  i ima rok trajanja  2 godine nakon otvaranja. Llums je Lijijev brend tako da prozvode možete pronaći samo u Liliju ,ali to već sigurno znate.
Ja sam svoj kupila na sniženju i  platila sam ga 369 dinara.

E sada da krenemo na sam proivod. Ovaj bronzer u sebi sadržii sve nijanse , jedna je neka šampanj boja ,a druga zlatna . Ono što mi se ne sviđa i što zameram jeste to što se proizvod mnogo trusi. Jako se lepo blenda i imaodličnu pigmentaciju.

Ja ga nanosim lepeza četkicom i odličnoo se blenda nanosim ga samo na vrh jagodica i malo na nos. Pošto je sad zima i nemam neku boju ,koristim uglavnom samo svetliji deo ili mešavinu svetlijeg i tamnijeg dela.

Sada kada sam ga kupila definitivno vidim zašto ga svi obožavaju :)
Kako se vama dopada?
To je to za ovaj post xoxo

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...