Saturday, January 13, 2018

Catrice Prime and Fine prajmer

Ćao drage moje ,evo me sa još jednim postom. Danas ću vam pisati o proizvodu za koji smatram da je neophodan kako bi nam šminka izgledala lepše i duže trajala , a to je prajmer za lice .Prajmer nam služi kao barijera između kože i tečnog pudera ,olakšava nam nanošenje tečnog pudera i kao što sam napomenula omogućava da nam šminka traje duže. Prajmer o kojem ću danas pisati jeste Catrice cosmetics Prime and Fine prajmer .

Catrice proizvode možete pronaći u DM drogerijama. Proivod dolazi u veoma jednostavnom belom pakovanju sa crnim slovima i sadrži 30ml u sebi.  Ono što proivođač kaže na pakovanju jeste da je ovo lagan prajmer koji sprečava da tokom dana prosijate i koji smanjuje pore.

Ovaj prajmer je prvenstveno namenjen osobama sa masnom kožom i proširenim porama, Što se teksture ovog prajmera tiče ona je kremasta. Prajmer je bele boje ,lako se razmazuje po licu i veoma brzo se upija u kožu. Količina koju ja koristim jeste možda ko zrno graška i sasvim je dovoljna.

Sastav: Aqua (Water), Caprylic/Capric Triglyceride, Propanediol, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Glyceryl Dibehenate, C10-18 Triglycerides, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Pectin, Carbomer, Lecithin, Ethylhexyglycerin, Ceteth-20, Xanthan Gum, Steareth-20, PEG-75 Stearate, Sodim PEG-4, PEI-6 Phosphonate, Sodium Chloride, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol.


Ovaj prajmer je odličan za svakodnevnu šminku ,produžiće vam trajanje iste i nećete prosijati, ali ako želite "Fotošopiran "  i "blurovan "izgled  kože preporučujem vam da ga zaobiđete i ne trošite pare, jer vam on to neće pružiti. 
To je to za ovaj post, i za sam kraj želim da vam kažem da imate moju preporuku za njega
Do sledećeg posta xoxo

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...