Thursday, January 18, 2018

Catrice volumizing lip booster

 Ćao drage moje ,evo me opet sa novim postom. U današnjem postu ću vam pisati o Catrice volumizing lip booster sjaju za usne. Ovo je prizvod koji bi trebalo da vaše usne poveća i učini ih punijim i sočnijim. Jako me podseca na Too Faced lip injection sjaj ,samo što je dosta jeftiniji.
Možete ga pronaći u Dm drogerijama po ceni od oko 600 dinara.

Ono što proizvođač kaže o ovom proizvodu jeste sledeće :
“Voluminizirajući Lip Booster pruža vašim usnama predivan efekt volumena zahvaljujući svojim mentol sastojkom, te prekriva sitne borice na usnama.  Rezultati: ženstvene usne sa sjajnim rosé završetkom.”

Ja sam svoj kupila u nijansi 010 Some BARE over the rainbow, to je jedna lepa rozikasta nude nijansa . Što se samog pakovanja tiče ono je zaista lepo i elegantno i to mi se mnogo dopada,sadrži 5ml. Ali kao što sve znamo nije najvažnije pakovanje ,već sam proizvod. Pa da pređemo na proizvod. Kada ga nanesete na usne osetićete blago peckanje i imaćete osećaj hlađenja,ali taj osećaj prođe posle 10-ak minuta. Ostavlja jako lepu boju usnama i nije lepljiv preterano. Što se tiče trajnosti na usnama ona je 2-3 sata bez jela i pića(barem se meni tako pokazalo). Naravno čim uzmete da pijete on će se skidati. Ali kada se skida skida se ravnomerno i jako lako možete da ga popravite.

Bez sjaja
Sa sjajem 
E sad prelazimo na glavno pitanje , a to je da li zaista povećava usne?
E pa ovako,ja imam utisak da ih malkice  vizuelno povećava ali ne dramatično ,što mi i odgovara.
Ako ste neko ko voli sjajeve za usne ili jednostavno bi želeli da probate ovakakv proizvod a ne želite da date previše novca , imate moje preporuke da ga probate. :)

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...