Thursday, January 11, 2018

L'oreal Infallible 24h Matte puder

Ćao devojke , evo me sa još jednim postom. Danas ću vam preneti svoje utiske o jednom puderu koji sam koristila pre par meseci i sad sam mu se vratila ponovo . U pitanju je Loreal Infallible matte puder. Prva stvar koja mi se dopada kod njega jeste to što dolazi u pakovanju od 35ml ,što je više nego ostali puderi. Kupljen je u Liliju i cena mu je 1000 dinara bila.

Što se tiče same teksture ovog pudera on nije ni pregust ni pre tečan ,znači srednje gustine je. Kada ga nanesem on zaista nije težak na licu i to mi se zaista puno dopada. Ovaj puder se jako lako i lepo blenda, ja svoj nanosim Aurinim sunđerčićem i prezadovoljna sam.
Puder ima mat završnicu i zato ga ne preporučujem devojkama sa suvom i ekstremno suvom kožom. Iako ima ovu mat završnicu ja ga setujem sa nekim puderom za setovanje.

Što se pokrivne moći ovog pudera tiče ona je srednja ka potpunoj, sa jednim slojem prekrije sve što treba,a ako vam treba potpuna prekrivna moć to možete postići sa drugim slojem.
 Postojanost ovog pudera je ono što me je najviše oduševilo da budem iskrena. Jako dugo stoji na licu i ne prosijam . Kada sam imala jednu proslavu stavila sam ga  izdrzao je čak i 8-9 sati ,što je zaista dobro. Lično mi se nije uvlačio u bore smejalice ,kao što neki puderi znaju to da učine.

Sve u svemu ovo je jedan odličan drogerijski puder i preporučujem ga svim devojkama koje nemaju suvu kožu :)

To je to za ovaj post .

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...