Monday, June 5, 2017

Maybelline master V-shape contour duo stick

Zdravo drage devojke.
Danas ću vam preneti svoje utiske o Maybelline stiku za konturisanje. Kod nas dolaze u dve nijanse light i medium. Moj je u nijansi light .

 Proizvod se sastoji od tamnijeg dela za konture i svetlijeg za highlight .

Ovaj proizvod mi se zaista svidja jer je lak za  upotrebu i savrsen je za dane kada žurite i nemate puno vremena za sminkanje, ili za dane kada ste jednostavno lenje da se previše bavite šminkanjem. 😅

Ovaj stik je savrsen za svakodnevnu sminku i početnike jer nisu posebno uočljive. Stik je kremas i savršeno se blenda. Jedina mana mu je sto može doći do mešanja tamnijeg dela i highlight-a.
može se pronaći u Lilliju i DM.


Da li ste ga vi isprobali?

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...