Saturday, June 10, 2017

Schauma Q10 balzam za slabu i tanku kosu.

Zdravo devojke.
Danas sam htela da vam prenesem utiske o jednom proizvodu koji sam koristla ranije i sada mu se opet vratila. A to je Schauma Q10 balzam za slabu i tanku kosu,kao sto je moja. 
Može se pronaći u svim drogerijama,parfimerijama i lokalnim marketima.Cena mu je negde oko 200 dinara i dolazi u pakovanju od 200ml.
Pakovanje je zlaćkaste boje i veoma jednostavno.
Balzam je beličaste boje,gust i veoma prijatnog mirisa uobičajnog za većinu balzama. Posle korišćenja kosa je veoma mekana i zaglađena. Izgleda dosta zdravije i lepse . Ne masti mi se od njega kao sto zna od nekih drugih. Veoma lepo i lako se raščeslja sto mi je jako bitno. Upotpunosti odgovara mom tipu kose. I definitivno ću ga koristiti nek vreme dok ga se moja kosa ne zasiti.
 Kakvi su vaš utisci? 
Pozdrav😊

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...