Tuesday, February 20, 2018

Serical al latte maska za kosu

Zdravo drage moje. Evo me opet posle male pauze sa novim postom na mom blogu.
Danas ću vam pisati o jednom proizvodu zahvaljujuci kojem sam svoju kosu pomalo oporavila. A to je Serical maska za kosu . Ovo masku sam dobila kao poklon i od tad samo nju koristim. Dolazi u ogromnom pakovanju od 1000ml što mi izgleda nepotrošivo.Ove maske se proizvode u Italiji, Mislim da ove maske ne možete pronaći u Liliju i Dm-u. Ja sam svoju kupila u Depil medic shop-u po ceni od 1594 dinara. Ova maska je namenjena farbanu kosu .

Da pređemo na sam proizvod, tekstura ove maske je slična kao i kod drugih maski za kosu, srednje gustine je i bele je boje.Ima jak sladunjav miris i miriše na bombone od mleka ili karamelu. Miris ostaje na kosi neko vreme posle pranja, što možda može zasmetati devojkama koje ne vole takve mirise.

Ova maska u sebi sadrži mlečne proteine i ne sadrži silikone. Na njoj piše da se drži 5 minuta i ispere, ali ja je držim ponekad i malo vise oko 15-ak, 20 minuta. Koristim je jednom nedeljno.
Kosa mi je pre nje bila jako suva i ono što sam primetila jeste da mi se kosa polako oporavlja od kad nju koristim.Posle nje kosa mi je makana i glatka i dosta lakse se raščešljava. Ono što me oduševljava jeste to što mi se kosa manje mrsi, jer je pre znala da se jako umrsi tokom dana.
Sve u svemu imate sve moje preporuke da je  probate ako imate suvu i farbanu kosu ,a čak i ako vam nije farbana kosa preporučujem vam je.

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...