Thursday, July 11, 2019

Revolution reloaded marvellous mattes

Ćao dragi moji evo me konačno sa novim postom. Danas vam donosim recenziju Revolution reloaded marvellous mattes palete. Kupljena je u Alexandar cosmetics radnjji za 590 dinara.
Ovo je jedna poprilično šarena paletica, tako da ako niste ljubitelj šarenih nijansi na očima ova paleta definitivno nija za vas. Dolazi u veoma jednostavnom pakovanju i u njoj se nalazi 15 nijansi od žutih preko plavih,pa čak i bele.

U ovoj paleti sve senke su mat.  
Što se pigmentacije ovih senki tiče ona je dobra, međutim neke nijanse su pigmentovanije od drugih ,što možete videti u fotografijama koje slede.




Ono što mi se dopada kod ove palete je to što se senke jako lako i lepo blendaju i odlično rade jedna sa drugom. Lako su nadogradive, Takođe jedna od pozitivnih strana ove palete je ta što senke uz bazu na očima ostaju poprilično dugo , te nema potreba da brinete da će posle nekog vremena da nestane sa vaših očiju. Te smatram da za 600 dinara nećete naći bolje paletice od ovih revolution.
Ove paletice dolaze u još par varijacija nijansi.
Sve u svemu smatram da je ovo jedna dobra paleta koja je savršena za početnike i osobe koje se ne bave profesionalno šminkanjem,



1.LOOK ODRAĐEN OVOM PALETOM

2.LOOK ODRAĐEN OVOM PALETOM





No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...