Tuesday, February 19, 2019

Balea Aqua serum za hidrataciju

Ćao dragi moji. Konačno sam rešila da se vratim na blog i posvetim mu mnogo više vremena.
Za "povratnički" post sam odlučila da vam napišem recenziju za moj omiljeni serum trenutno.
U pitanju je Balea Aqua serum za hidrataciju . Verovatno ste već čule o njemu mnogo,ali ja sam poželela da podelim i svoje utiske sa vama.
 Dolazi u plastičnoj bočici od 30 ml. Može se pronaći u DM drogerijama i cena mu je oko 500 dinara. Na bazi vode je.
Sam serum je vodenkaste teksture,jako lepo se razmazuje i koža ga brzo upije. Kada ga prvo nanesem ostavi blago lepljiv film,ali i to brzo nestane. Ovaj serum koristim ujutru i uveče nakon čišćenja lica i umivanja.Posle njega nanosim svoje kremice koje koristim i sve to zajedno ostavlja fantastične rezultate. Imam osećaj kao da krema lepše "legne " posle nanošenja ovog seruma.Jedna pumpica ovog seruma mi je dovoljna da namažem celo lice,a ono što ostane razmažem i po predelu vrata.
Ispunio je sva moja očekivanja.


No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...