Thursday, July 26, 2018

TREND IT UP - Natural radiant highligter

Ćao drage moje , evo i mene posle dosta vremena . Danas sam ovde da sa vama podelim utiske o jednom highlihteru. Dugo sam razmišljala šta da probam od brenda Trend it up, i prilikom kupovine u DM-u odlučila sam da prvi proizvod bude Natural radiant highligter, jer naravno nikad dosta njih.
Cena ovog highlihtera je bila 599 dinara , u pakovanju dolazi 9 grama ,što je zaista puno i rok trajanja mu je 24  meseca od otvaranja. Samo pakovanje je plastično .
Moj je u nijansi 010 nisam sigurna ima li još neka nijansa ,kada sam ga uzimala bio je samo on. Što se samog highligtera tiče on u sebi ima malo krupniji šimer ,ali nije strašno. Po mom mišljenju nijansa je neka šampanj i odgovaraće devojkama koje su svetle puti kao ja, upravo iz ovog razloga ga i obozavam .Pigmentacija je odlična za drogerijski highligter. 


Trajnost na licu mu je veoma dobra, meni je trajao i do 8h. Jako lepo se stapa sa ostalom šminkom i lepo se može izblendati .  Za jako kratko vreme mi je postao omiljeni highligter i koristim ga svakodnevno.
Ovako sija na licu :)
Imate sve preporuke . :) 

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...